افزایش GFR به معنی آنچه برای بیمار بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش GFR به معنی آنچه برای بیمار بیماری کلیوی

به طور کلی، سطح GFR افزایش نشان می دهد این بیماری است به خوبی می رود. اما همانطور که می دانیم، بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح GFR تاثیر می گذارد، بنابراین ما باید آن را از تمام جنبه تشخیص می دهد.

همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیه دارای پنج مرحله، در مراحل مختلف سطح GFR متفاوت است. GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. دانستن GFR یکی دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. این مهم است که پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب.

GFR چیست؟

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) اندازه گیری چگونه کلیه خود را فیلتر مواد زائد را از خون شما است، و می تواند آن را از یک اندازه گیری کراتینین در خون خود را برآورد شده است.

برای افراد مبتلا به GFR کمتر از 60، آنها را در مرحله 3 بیماری کلیه، این مرحله بسیار حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله هستند، کلیه خود را دارند حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، به طوری که تقاضا فورا درمان، بنابراین برای جلوگیری از این بیماری بدتر می رود. اگر درمان نشود، این بیماری از کنترل خارج و سقوط به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال، و سپس مردم را به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

فرم بالا ما می دانیم که ما باید تشخیص بیشتر به می دانم که آیا این افزایش سطح GFR نشان می دهد این بیماری هستند و یا نه می رود، اما بدون توجه به، مرحله 3 مرحله برگشت پذیر است، بنابراین این شانس. اگر شما نیاز به هر گونه کمک انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: